ZOBACZ KOGO POSZUKUJEMY

POSZUKIWANI SPECJALIŚCI

Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces.
Henry Ford

Jesteś specjalistą z branży rolnej, ale żadna z ofert nie spełnia Twoich oczekiwań?

Napisz do nas wiadomość rekrutacja@agriconsulting.pl i dowiedz się jak możemy pomóc.

Zakres obowiązków:
  • Aktywne prowadzenie działań handlowych oraz kompleksowe doradztwo w zakresie żywienia zwierząt gospodarskich dla Klientów firmy (w szczególności bydła),
  • Układanie i bilansowanie dawek żywieniowych oraz edukacja Klientów w zakresie stosowania odpowiednio zbilansowanych żywieniowo pasz i dodatków,
  • Odpowiedzialność za realizacja celów sprzedażowych oraz przygotowanie ofert handlowych dotyczących współpracy z hodowcami i przedstawicielami gospodarstw rolnych,
  • Dbanie o pozytywne relacje z obecnymi oraz potencjalnymi Klientami
    firmy poprzez utrzymywanie relacji oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów żywieniowych (m.in. ubytki masy ciała, dostosowanie żywienia do cyklu produkcji i systemów chowu, dbanie o dobrostan zwierząt),
  • Reprezentowanie firmy podczas targów i spotkań branżowych,
  • Cykliczne raportowanie postępów z podejmowanych działań w systemach CRM.
Wymagania:
  • Min. 5 lat doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku w sektorze bydła,
  • Wykształcenie rolnicze, zootechniczne i/lub weterynaryjne,
  • Motywacja do dalszego rozwoju w branży żywienia zwierząt
    gospodarskich,
  • Czynne prawo jazdy kat. B (70% czasu pracy to odbywanie spotkań z
    Klientami w terenie),
  • Gotowość do częstego uczestnictwa w szkolenia żywieniowych,
    produktowych oraz branżowych w celu ciągłego podnoszenia swojej
    wiedzy i umiejętności zawodowych,
  • Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Sumienność, zaangażowanie w powierzone zadania, odpowiedzialność za realizacje powierzonych celów biznesowych, terminowość, komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowej firmie z branży paszowej na stabilnych warunkach na umowę o pracę,
  • Długofalową współpracę w miłej atmosferze w gronie specjalistów –zootechników z branży,
  • Zatrudnienie na pełen etat w firmie nastawionej na stały rozwój
    pracowników w strukturach firmy dając możliwość uczestnictwa w licznych szkoleniach branżowych, produktowych oraz interpersonalnych (w tym również szkolenia w j. angielskim)
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz motywujący system premiowy wspierający aktywność sprzedażową,
  • Kompleksowe wdrożenie na stanowisko pracy, wsparcie kolegów w
    realizacji codziennych zadań,
  • Niezbędne do wykonywania codziennych zadań narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy (z możliwością użytkowania w celach prywatnych),
  • Pakiet bonusów socjalnych obejmujący m.in. prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe.
Chcesz poznać szczegóły? 

Już dziś wyślij do nas swoje CV lub napisz wiadomość: rekrutacja@agriconsulting.pl
Zakres obowiązków:
  • Aktywne prowadzenie działań handlowych oraz kompleksowe doradztwo w zakresie żywienia zwierząt gospodarskich dla Klientów firmy (w szczególności bydła),
  • Układanie i bilansowanie dawek żywieniowych oraz edukacja Klientów w zakresie stosowania odpowiednio zbilansowanych żywieniowo pasz i dodatków,
  • Odpowiedzialność za realizacja celów sprzedażowych oraz przygotowanie ofert handlowych dotyczących współpracy z hodowcami i przedstawicielami gospodarstw rolnych,
  • Dbanie o pozytywne relacje z obecnymi oraz potencjalnymi Klientami
    firmy poprzez utrzymywanie relacji oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów żywieniowych (m.in. ubytki masy ciała, dostosowanie żywienia do cyklu produkcji i systemów chowu, dbanie o dobrostan zwierząt),
  • Reprezentowanie firmy podczas targów i spotkań branżowych,
  • Cykliczne raportowanie postępów z podejmowanych działań w systemach CRM.
Wymagania:
  • Min. 5 lat doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku w sektorze bydła,
  • Wykształcenie rolnicze, zootechniczne i/lub weterynaryjne,
  • Motywacja do dalszego rozwoju w branży żywienia zwierząt
    gospodarskich,
  • Czynne prawo jazdy kat. B (70% czasu pracy to odbywanie spotkań z
    Klientami w terenie),
  • Gotowość do częstego uczestnictwa w szkolenia żywieniowych,
    produktowych oraz branżowych w celu ciągłego podnoszenia swojej
    wiedzy i umiejętności zawodowych,
  • Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Sumienność, zaangażowanie w powierzone zadania, odpowiedzialność za realizacje powierzonych celów biznesowych, terminowość, komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowej firmie z branży paszowej na stabilnych warunkach na umowę o pracę,
  • Długofalową współpracę w miłej atmosferze w gronie specjalistów –zootechników z branży,
  • Zatrudnienie na pełen etat w firmie nastawionej na stały rozwój
    pracowników w strukturach firmy dając możliwość uczestnictwa w licznych szkoleniach branżowych, produktowych oraz interpersonalnych (w tym również szkolenia w j. angielskim)
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz motywujący system premiowy wspierający aktywność sprzedażową,
  • Kompleksowe wdrożenie na stanowisko pracy, wsparcie kolegów w
    realizacji codziennych zadań,
  • Niezbędne do wykonywania codziennych zadań narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy (z możliwością użytkowania w celach prywatnych),
  • Pakiet bonusów socjalnych obejmujący m.in. prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe.
Chcesz poznać szczegóły? 

Już dziś wyślij do nas swoje CV lub napisz wiadomość: rekrutacja@agriconsulting.pl
Zakres obowiązków:
  • Aktywne prowadzenie działań handlowych oraz kompleksowe doradztwo w zakresie żywienia zwierząt gospodarskich dla Klientów firmy (w szczególności bydła),
  • Układanie i bilansowanie dawek żywieniowych oraz edukacja Klientów w zakresie stosowania odpowiednio zbilansowanych żywieniowo pasz i dodatków,
  • Odpowiedzialność za realizacja celów sprzedażowych oraz przygotowanie ofert handlowych dotyczących współpracy z hodowcami i przedstawicielami gospodarstw rolnych,
  • Dbanie o pozytywne relacje z obecnymi oraz potencjalnymi Klientami
    firmy poprzez utrzymywanie relacji oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów żywieniowych (m.in. ubytki masy ciała, dostosowanie żywienia do cyklu produkcji i systemów chowu, dbanie o dobrostan zwierząt),
  • Reprezentowanie firmy podczas targów i spotkań branżowych,
  • Cykliczne raportowanie postępów z podejmowanych działań w systemach CRM.
Wymagania:
  • Min. 5 lat doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku w sektorze bydła,
  • Wykształcenie rolnicze, zootechniczne i/lub weterynaryjne,
  • Motywacja do dalszego rozwoju w branży żywienia zwierząt
    gospodarskich,
  • Czynne prawo jazdy kat. B (70% czasu pracy to odbywanie spotkań z
    Klientami w terenie),
  • Gotowość do częstego uczestnictwa w szkolenia żywieniowych,
    produktowych oraz branżowych w celu ciągłego podnoszenia swojej
    wiedzy i umiejętności zawodowych,
  • Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Sumienność, zaangażowanie w powierzone zadania, odpowiedzialność za realizacje powierzonych celów biznesowych, terminowość, komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowej firmie z branży paszowej na stabilnych warunkach na umowę o pracę,
  • Długofalową współpracę w miłej atmosferze w gronie specjalistów –zootechników z branży,
  • Zatrudnienie na pełen etat w firmie nastawionej na stały rozwój
    pracowników w strukturach firmy dając możliwość uczestnictwa w licznych szkoleniach branżowych, produktowych oraz interpersonalnych (w tym również szkolenia w j. angielskim)
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz motywujący system premiowy wspierający aktywność sprzedażową,
  • Kompleksowe wdrożenie na stanowisko pracy, wsparcie kolegów w
    realizacji codziennych zadań,
  • Niezbędne do wykonywania codziennych zadań narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy (z możliwością użytkowania w celach prywatnych),
  • Pakiet bonusów socjalnych obejmujący m.in. prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe.
Chcesz poznać szczegóły? 

Już dziś wyślij do nas swoje CV lub napisz wiadomość: rekrutacja@agriconsulting.

Zakres obowiązków:

  • Aktywne prowadzenie działań handlowych poprzez pozyskiwanie zbóż od lokalnych przedstawicieli gospodarstw rolnych,
  • Systematyczna identyfikacja potencjalnych Klientów oraz rozwijania i podtrzymywanie współpracy z obecnymi Klientami, 
  • Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z przedstawicielami lokalnych gospodarstw rolnych,
  • Prezentacja oferty współpracy firmy, podpisywanie kontraktów, negocjowanie warunków współpracy, realizacja założonych celów sprzedażowych oraz operacyjnych itp.

Wymagania:

  • Min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu działań handlowych w zakresie obrotu zbożem (współpraca z gospodarstwami rolnymi),
  • Doświadczenie w budowaniu relacji z przedstawicielami rolnymi bardzo dużym atutem,
  • Znajomość specyfiki branży w środowisku rolnym – warunek konieczny,
  • Wykształcenie z zakresu nauk rolniczych będzie atutem,
  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do pracy w terenie,
  • Elastyczność i kreatywność w identyfikacji potencjalnych klientów, dobra organizacja pracy własnej, samodzielność w podejmowaniu działań, aktywność, zaangażowanie, komunikatywność.

Oferujemy:

  • Elastyczna forma zatrudnienia dopasowana do indywidualnych preferencji (możliwość współpracy na pełen etat lub jako dodatkowa forma zarobku – do uzgodnienia),
  • Swobodę w działaniu bez konieczności wykonywania rozbudowanych raportów operacyjnych,
  • Przestrzeń do podejmowania inicjatyw ukierunkowanych na wzrost poziomu pozyskiwanych zbóż,
  • Wynagrodzenie zasadnicze oraz atrakcyjny system premiowy wspierający działania sprzedażowe,
  • Narzędzia pracy oraz pakiet benefitów dopasowane do indywidualnych potrzeb.

Chcesz poznać szczegóły?

Już dziś wyślij do nas swoje CV lub napisz wiadomość: rekrutacja@agriconsulting.

Zakres obowiązków:
  • Promowanie produktów firmy na podległym terenie w kanale farmerskim (hodowcy oraz właściciele gospodarstw),
  • Rozwijanie współpracy z Klientami (stali i potencjalni klienci) celem systematycznego wzrostu poziomu sprzedaży,
  • Prowadzenie działań doradczych z zakresu żywienia zwierząt,
  • Organizacja transportu produktów dla Klientów.
  • Odpowiedzialność za realizacje założonych celów sprzedażowych.
Wymagania:
  • Wiedza odnośnie zasad prawidłowego żywienia zwierząt gospodarskich (w szczególności bydła oraz trzody chlewnej),
  • Wykształcenie zootechniczne lub weterynaryjne mile widziane,
  • Preferowana znajomość procesów hodowli i żywienia zwierząt gospodarskich,
  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do pracy w terenie (60% czasu pracy),
  • Komunikatywność, motywacja do poszerzania wiedzy z zakresu żywienia i bilansowania dawek żywieniowych, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Możliwość rozwoju w strukturach międzynarodowej organizacji,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz pakiet benefitów,
  • Przestrzeń do wdrażania inicjatyw mających na celu podniesienie efektywności sprzedaży,
  • Samochód służbowy (możliwość używania do celów prywatnych), laptop, telefon.
Chcesz poznać szczegóły? 

Już dziś wyślij do nas swoje CV lub napisz wiadomość: rekrutacja@agriconsulting.

Zakres obowiązków:

  • Promowanie produktów firmy na podległym terenie w kanale farmerskim,
  • Nawiązywanie oraz budowanie długofalowych kontaktów biznesowych z hodowcami oraz właścicielami gospodarstw (stali i potencjalni klienci),
  • Rozwijanie współpracy z Klientami celem systematycznego wzrostu poziomu sprzedaży,
  • Prowadzenie działań doradczych dla Klientów oraz profesjonalny serwis żywieniowy,
  • Monitoring rynku konkurencji oraz proponowanie nowych możliwości rozwiązań biznesowych dla Klientów,
  • Prowadzenie szkoleń dla Klientów, udział w szkoleniach oraz targach branżowych,
  • Aktywny udział w procesie ustalania planu sprzedażowego oraz odpowiedzialność za realizacje założonych celów sprzedażowych,
  • Bieżące raportowanie postępów z prowadzonych działań,

Wymagania:

  • Wiedza odnośnie zasad prawidłowego żywienia zwierząt gospodarskich (w szczególności bydła oraz trzody chlewnej),
  • Wykształcenie zootechniczne lub weterynaryjne mile widziane,
  • Preferowana znajomość procesów hodowli zwierząt gospodarskich oraz specyfiki pracy w branży paszowej,
  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do pracy w terenie (80% czasu pracy),
  • Dobre zdolności interpersonalne, komunikatywność, motywacja do poszerzania wiedzy z zakresu żywienia i bilansowania dawek żywieniowych, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Możliwość rozwoju w strukturach międzynarodowej organizacji,
  • Wynagrodzenie zasadnicze oraz atrakcyjny system premiowy wspierający działania sprzedażowe,
  • Szkolenie produktowe oraz stanowiskowe w Polsce oraz Holandii,
  • Przestrzeń do wdrażania inicjatyw mających na celu podniesienie efektywności sprzedaży,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. opieka zdrowotna dla pracownika i członków jego rodziny),
  • Samochód służbowy (możliwość używania do celów prywatnych), laptop, telefon. 

Chcesz poznać szczegóły?

Już dziś wyślij do nas swoje CV lub napisz wiadomość: rekrutacja@agriconsulting.

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.